Hoofdmenu

donderdag 16 november 2006

Op een mooie lentedag ??

Op 16 november ??? Er is precies iets niet in orde met de seizoenen. Ondanks de lichte regen en de harde wind was het deze vooravond aangenaam lopen. In het bos waar er weinig of geen wind was, was het zelfs warm. Normaal gezien zou men bijna weggeblazen moeten worden door de herfststormen. Rare jongens ... die weergoden.
Voor het eerst zijn de gps satelieten mij niet kwijtgeraakt in het bos. Als er tijdens de zomer een dik bladerdek is, dan verliezen ze makkelijk contact met mijn Forerunner 201. Omdat ik dat weet gebruik ik hem ook niet tijdens de zomerse boslopen. Enkel tijdens het 'straatlopen'.
Het loopje vandaag bedroeg 7,77 km en is afgelegd in 0:40:09 (gs. 11,6 km/u - 5:09 /km).
BTW ... sinds vandaag staat mijn jaarteller op 1.001,5 km. Nog 134,5 km en ik heb er evenveel kilometers opzitten als vorig jaar.
De volgende dagen worden heel druk, zodat ik niet weet of de geplande 21 km wel gelopen kunnen worden. Indien niet, dan maar een volgende keer.

Tot de 'volgende keer'

1 opmerking:

johan zei

Proficiat met het overbruggen van de 1000!
Tja, het weer hé? Ik vraag het mij ook af wie die regelingen daarboven treft???