Hoofdmenu

zondag 5 november 2006

Uit mijn bed geraakt ?

Nee hoor. Op zondagochtend zijn er maar weinig dingen waarvoor ik mijn wekker zet. Dus heb ik lekker uitgeslapen tot 9u30, uitgebreid ontbeten en dan was het reeds te laat om de loopkleren aan te trekken. Deze namiddag ben ik ter compensatie een uurtje gaan wandelen (flink doorstappen).
De inschrijving voor de 10 km van Gaston Roelants op zondag 17 december is met de betaling van het inschrijvingsgeld definitief. 9 eur is wel veel geld (ik heb 7,5 betaald als RW abonnee), maar ja het is en blijft een mooie wedstrijd in de mooie omgeving van het park van Laken.

De voorlopige kalender voor 2007:

Natuurloop Lier
Antwerp 10 Miles
Dwars door Brugge
een paar lokale wedstrijden
Kussnacht bosloop
10 km gaston Roelants

EN

Misschien 1 of meer marathons, afhankelijk van de vrije tijd om te trainen (= genoeg kilometers lopen).

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: