Hoofdmenu

zaterdag 23 januari 2010

...
Ik weet niet echt hoe ik er moet aan beginnen deze keer. Een positieve noot of ... minder goed nieuws ... ik zal maar met het laatste beginnen. Deze namiddag mocht ik van de kinesist eens rustig aan gaan lopen in het bos of op gras, een zachte ondergrond dus. Met de fiets treeds ik naar de piste van Lebbeke om er een aantal rondjes rond het voetbalveld te lopen. Toen ik er aan kwam stonden de 100 en de MUG langs de Finse piste en waren de ambulanciers een man aan het reanimeren. K.B., een lid van onze club had die mens gevonden toen zij er aan kwam om haar rondjes te lopen en heeft de redders van het zwembad gaan halen, welke dan op hun beurt de hulpdiensten opgeroepen hebben. Alle hulp kwam echter te laat want toen ik er al was, kwam de brandweer met een tent en zijn de 100 en de MUG vertrokken, zonder die persoon mee te nemen. Probleem bleek echter dat die persoon geen identiteitskaart of iets dergelijks bij had. Vanaf nu ga ik nooi meer lopen zonder een gegevenskaartje. Je weet maar nooit.
Het positieve nieuws dan. Deze week heb ik bij de kinesist 3 x 1,3 km gelopen aan 8 km/u. Dat is 2 x meer dan vorige week en vandaag ... heb ik de teller nog eens aangedikt met 5,53 km in 36'17" (gs. 9,1 km/u). Deze laatste kilometers heb ik gelopen op de Finse piste, samen met K. Het deed deugd om nog eens een half uurtje pijnvrij te lopen. Morgen rustdag.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: