Hoofdmenu

zaterdag 16 januari 2010

Triathlon week
Dinsdag ben ik naar het zwembad van Lebbeke geweest om er 40 x 25m te zwemmen. Snel zwemmen doe (kan) ik niet en zodus duurt zoiets bij mij lang, meer dan 30'. Het voornaamste is echter ... in beweging blijven. Op vrijdag mocht ik na de normale kine-behandeling, 5' stappen, gevolgd door 10' lopen aan 8km/u. Niet zo snel als ik gewoon ben, maar het doet toch deugd om weer te kunnen/mogen lopen. Voor, tijdens en na heb ik geen last gehad van de blessure. Nu halverwege het aantal kine-sessies begin het eindelijk beter te gaan. Vandaag ben ik op een geleende mountainbike (dank aan mijn schoonbroer) een toertje van 13,89 km gaan doen in en om Buggenhout bos. 45' fietsen tegen gs. > 18km/u. Het lag er glad bij, soms moest ik al mijn stuurkunsten boven halen om niet onzacht in aanraking te komen met de ondergrond. Een leuke afwisseling en best voor herhaling vatbaar.
Morgen is het 'rustdag' op sportief gebied. Mijn kilometers zal ik echter wel doen op het eetfestijn van onze club in zal Ons Huis in Lebbeke. Ze serveren er lekkere biefstuk met frietjes.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: