Hoofdmenu

zaterdag 17 april 2010

Avaloop
Wat een prachtweer voor een mooie wedstrijd. Om 14u30 stipt vertrok op den Opstal een groep van 240 sportievelingen voor 6, 12 of 21 km. Onder hen tal van leden van onze club, maar ook een grote groep van AC Denderland met oa Geert. Het ging over rustige landweggetjes en een stukje onverhard. De organisatie was heel goed en de omloop bijna volledig verkeersvrij (in goede banen geleid door de plaatselijke politie).
Ik had me voorgenomen om er een vlotte 6 km van te maken. De eerste 2 km liepen heel vlot (> 13 km/u), ik wist dat ik dat niet zou volhouden en heb de laatste 4 km aan +/- 12,4 km/u gelopen. Zo kwam ik dik content aan na 28'23", met het gevoel dat ik niet al te diep in mijn reserves getast had en vooral ... geen last gehad in mijn enkel.
Morgen is het rustdag en genieten van een BBQ-tje.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: