Hoofdmenu

vrijdag 9 december 2011

Rock Werchter 2012
Gisteren zag ik in de krant dat Pearl Jam op vrijdag 29 juni 2012 naar Belgie komt, vlug naar de site, reserveren en  ... zo is mijn e-ticket voor Rock Werchter vandaag toegekomen in mijn mailbox. De afdruk hangt nu fier te blinken aan de muur naast mijn PC. Een paar jaar geleden heb ik PJ gezien in het Sportpaleis van Antwerpen. Hun optreden was toen echt 'af'. Achteraf heb ik mij de nummers van dit concert in mp3 formaat aangeschaft via hun site. Het is al heeeeel lang geleden dat ik nog op de 'wei van Werchter' gestaan heb. De laatste maal was met TW Classic, toen met oa Melissa Etheridge (een geweldig straffe rock-madam) en Bryan Adams.
Metallica komt op maandag 28 mei naar Wercher Boutique. Maar het ticket voor Werchter heeft al een serieuse hap uit mijn concertbudget voor 2012 genomen. Ik begin nu al af te tellen om Eddie Vedder & Co terug aan het werk te zien.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: