Hoofdmenu

maandag 4 juni 2012


Snotter
Dankzij de wisselvallige weersomstandigheden die ons land de laatste teisteren heb ik een lichte snotvalling te pakken. Vorige week dinsdag viel nog mee. De 1.000-den werden in droge en redelijk warme condities gelopen. Maar donderdag werd een kletsnatte duurloop. De buienradar had nochtans aangegeven dat we het droog zouden houden. Ik had geen regenjas of pet bij (enkel een windpakje). Zaterdag was het dan weer ontzetten mooi en warm weer. Toen had ik geen tijd om gaan te lopen en gisteren, zondag was het dan regen, regen en nog eens regen. Goed voor het vullen van mijn bijna lege regentonnen, maar niet ideaal om in te gaan lopen. In de namiddag bleef het toch efkes droog en daarvan heb ik geprofiteerd om 13,5 km te gaan lopen aan een max. hartslag van 140. Hopelijk wordt het deze week eindelijk wat warmer en blijft het dan ook zo. Dit miezerige weer steekt mij serieus tegen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: