Hoofdmenu

zondag 23 september 2012

Aflossings-bos-marathon Buggenhout
Het was vandaag heel goed loopweer, 15°, bewolkt, droog en een niet al te strakke wind. Ik was vandaag 1 van de 6 lopers voor het mixed team (ploeg nr 6) van AC Lebbeke. Tim nam de eerste 10 km voor zijn rekening, Natalie nam het hesje over van haar broer en zij gaf het na 5 km door aan peter die richting het 21 km punt liep. Wij liepen toen in 4e positie. Niels begon aan zijn 10 km en hield goed stand. Toen ik het overnam van hem begon er een snelle (jonge) loper mij in te halen. Volgen kon ik niet, dus probeerde ik zo weinig mogelijk terrein te verliezen in het Buggenhoutse bos. Joris-Jelle perste en nog een snelle 5 km uit en zo eindigden we op een mooie 4e plaats. Mijn 5 km liep ik in 22' rond (13,4 km/u). Hiermee was ik heel tevreden omdat het lang geleden was dat ik nog zo snel gelopen had. Nooit in een verzuringstempo gelopen, dus eigenlijk kon ik nog iets sneller. Dit was een mooie afsluiter voor het zomerseizoen. Nu rest er enkel nog de Ekiden van Brussel op 13 oktober als toemaatje. Onze totaaltijd ... 2u53'19"

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: