Hoofdmenu

donderdag 16 februari 2017

Hier zijn we weer
Op woensdag werk ik meestal thuis zodat ik heel vroeg kan beginnen en ook iets vroeger stoppen. Zo had ik gisteren de tijd om te profiteren van het mooie (bijna lente) weer. Er stond wel een stevig Z-windje. Mijn kort rondje naar en in het bos (8,26 km) liep ik aan een gezapig tempo van 10 km/u. Nog deze week heeft An onze tuin uitgekuist. Alle bladeren zitten in zakken, klaar om naar het containerpark te brengen. Zaterdag doe ik het snoeihout weg want de hakselaar is stuk. Mijn modeltreinbaan project vordert langzaam omdat ik afwisselende werkskes uitvoer. De scenery, gebouwen maken, bomen maken, … En voor de elektriciteit & automatisatie van de wissels (mbv Arduino) zoek ik het internet af en doe testen  om na te gaan wat het beste en makkelijkst is. Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: