Hoofdmenu

zondag 5 maart 2017

Leeftijd + 1 jaar
Deze voormiddag was het op sommige plaatsen in Buggenhout bos lekker ploeteren in de modder. Niks aantrekken van vuile schoenen, kleren of natte voeten, gewoon los door alles door. Zalig gewoon. Ondanks de soms harde tegenwind liep ik mijn 10,3 km in +/- 58'. Stilaan zal ik wat meer snelheid gaan inbouwen in mijn trainingen, want mijn hartslag is steeds beter onder controle.
Gisterenavond had ik nochtans veel (gefrituurde) 'spaghettikroketten' gegeten. Zelf gemaakt naar het recept van mijn grootmoeder. Zelfs de oudjes lieten zich niet onbetuigd en hebben er heel wat naar binnen gewerkt. Als dessert een Bresiliƫnne, makelij An.
Vandaag heb ik 2 cakes gebakken als traktatie voor de collega's op het werk. Voor mijn allereerste (niet-brood) baksels zien ze er geslaagd uit. Hopelijk smaken ze ook.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: