Hoofdmenu

maandag 19 februari 2007

Niet zo best gevoeld
Omdat ik gisteren niet 100% was, heb ik mijn blog niet vroeger aangepast. Blijkbaar is het nu DE periode waarin er veel mensen ziek worden. Veel collega's en vrienden liggen nu ziek te bed. Hopelijk blijven wij (en jullie ook natuurlijk) gespaard van al dat leed.
Zaterdag was het voor het eerst dit jaar korte loopbroek weer. Lopen in een short, een t-shirt en een lichte windbreaker. Zalig gewoon. Hopelijk volgen er dit jaar nog veel van die mooi-weer-dagen.
Zondag was het daarentegen terug de lange loopbroek aan. Nog op zaterdag was er een verjaardagsfeest in de familie. Mijn zwager stond aan de kookpot en het mag gezegd worden, de door hem bereidde paardenworsten smaakten heerlijk. Het was de eerste maal dat ik die lekkernij geproefd heb. Alles doorgespoeld met een lekker wijntje ... nee het was niet van dat laatste waardoor ik me niet 100% voelde op zondag ... ;-))
Spijtig dat 1 van onze beste sporters (tijdelijk ??) afscheid genomen heeft. Het tennis in Vlaanderen zal niet meer zijn wat het eens was (met alle respect voor de andere sporters). Kim heeft menig sportend kind aan het tennissen gezet. Zij mag ook gerust ambassadrice worden (zoals Justine).
Straffe madam die Kim.
En dan Sporza die het afscheid NIET rechtstreeks uitzendt maar overschakeld naar een veldrit. Alsof dat (lees €) belangrijker is.
Morgen staat er een training met de loopgroep op het programma.
Er worden daar reeds plannen gemaakt voor een volgende gezamelijke lange duurloop. Deze zal doorgaan op zaterdag 3 maart op het parkours van de vastenvoettocht in Buggenhout. Normaal gezien is dat 25 km stappen, maar zij willen die afstand al lopend doen.

Gelopen:
donderdag --> 9,9 km - 48:36 - 12,2 km (4:55 /km)
zaterdag --> 11,2 km - 56:46 - 11,8 km (5:04 /km)
zondag --> 8 km - 47:22 - 10,1 km (5:55 /km)

Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Mike,

Toffe blog. Zelf ben ik ook een Opstalse loper bij:
http://www.traagmaarlang.be
(de meest vrije joggingclub die er bestaat)
Altijd welkom,

Pieter

Anoniem zei

op het nieuws was het officïeel : een nieuwe griepepidemie is in ons land !