Hoofdmenu

dinsdag 4 september 2007

Belgische kampioenschappen kadetten & scholieren
2 Belgische titels en tal van ereplaatsen is de mooie oogst van de atleten van KACL op de kampioenschappen van afgelopen weekend te Nijvel. Dit is een bewijs dat er goed werk geleverd wordt door iedereen, bestuur, trainers, atleten, ...
Binnenkort wordt de kantine van de club afgebroken om plaats te maken voor een gloednieuw, groter gebouw. Tijdens de werken zullen we onze 'cooling-down' in de kantine van de korfbal moeten doen.
Normaal is donderdag interval-dag, maar omdat ik zondag as in Malderen ga deelnemen aan de Molenloop, heb ik dat vandaag ingelast en is de duurloop verschoven naar overmorgen. Toen ik thuis vertrok had ik echt geen zin om te trainen, maar tijdens de opwarming met de andere lopers van ons groepje, kwam de goesting weer. Daardoor liep het vlotter dan verwacht. Hopelijk loopt het zondag even vlot, al zal ik dan wel (veel) minder snel lopen. Het is trouwens 11,2 km ipv 1 km.
Geert ... begin maar al dorst te krijgen voor de 'cooling-down' ;-))


Gelopen:

Inlopen --> 5 km - 5:30 /km
Interval --> 4 x (1000 m / 500 m)
Uitlopen --> 2 km - 5:30 /km




Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

vergeet de vierde plaats maar gediskwalificeerd ni he
mooie site