Hoofdmenu

dinsdag 23 oktober 2007

4222
Nee, dit is niet het aantal kilometer dat ik reeds gelopen heb dit jaar ... het is mijn VAL nummer voor 2008.
Vervolg op vorig bericht ... voorlopig blijft er nog enige pijn in de enkel als ik bepaalde bewegingen doe (welke ik dan ook probeer niet te doen ;-)). Sinds zondag is het 'medicijn' ... ijs leggen, Flexium gel en verband, voor zo ver dit mogelijk als men gaat werken.
Vandaag op de training voorzicht gestart op de Finse piste aan een heel rustig tempo. Geen pijn dus samen met Jan opgewarmd (iets te snel gelopen voor een opwarming naar het schijnt). Na de stretch oefeningen mocht ik van de coach geen intervalloopjes van 1000m op de piste doen, alleen rustig loslopen rond de piste. Op de harde ondergrond van dolomiet kreeg ik snel terug dat pijngevoel. Onmiddellijk gestopt en na een 10-tal minuten opnieuw op de Finse piste gelopen. Geen pijn, dus heb ik de laatste 2 km eens goed doorgelopen. Morgen een dagje verlof om te kokerellen en tuinklusjes uit te voeren. Misschien als er tijd over is ... een loopje.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: