Hoofdmenu

zondag 9 juni 2013

Lang geleden
Het is precies lang geleden dat ik nog iets gepost heb op mijn blog. Niet dat er niks gebeurd is, maar het is er gewoon nog niet van gekomen. Door de drukte op het werk van de afgelopen weken had ik 's avonds niet veel zin meer om aan mijn pc te zitten. Langzaam maar zeker begint het lopen makkelijker te gaan. Dinsdag heb ik voor het eerst meer dan 45 min. gelopen. Het was vermoeiend en door de warmte (zo'n 30°) was het misschien nog lastiger. Nu het mooi weer is profiteer ik daarvan om elke dag een stukje naar het werk te fietsen, elke dag komt er +/- 13 km bij op de fietsteller. Dat zal ook wel bijdragen aan het verbeteren van mijn basisconditie. Die was heel ver zoek. Donderdag en vandaag heb ik mijn 48' rondje naar het bos gelopen. Door al dit sporten kom ik aan een weektotaal van 90 km (65 km fietsen en 25 km lopen).

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: