Hoofdmenu

vrijdag 30 september 2005

Nummer 1449
Zoals bij zovele deelnemers aan de Eindhovense marathon, viel de brief met mijn (geluks ?) nummer in de bus.
Ik hoop ten laatste om 9 uur aan het TU/e te zijn om borstnr, chip, ... af te halen. Misschien kunnen wij, bloggers daar ergens afspreken.
Gisterenavond nog een rustige, kleine 11 km gaan lopen in het bos. Het begon reeds donker te worden, zodat het gevaar voor het verzwikken van een voet tamelijk groot was (gelukkig is dat niet gebeurt).
Vanavond is er Taptoe van de muziekkapel van Chrio Hemo Opstal, naar aanleiding van het 35 jarig bestaan van de chiro en opening van het nieuwe jeugdhuis. De korpsen van Lebbeke, Moerzeke & St.Gillis komen ook. Daarna zijn er een paar optredens. Morgenavaond is er in de tent rechtover de deur een fuif. Dus, dit weekend verhuizen we efkes, anders --> geen slaap & dat is niet zo'n goede voorbereiding.

1 opmerking:

Anoniem zei

rare reacties krijg jij op je blog.
Ik zit al vanaf zaterdag in Eindhoven en ga dan eens zien of ik mijn startnummer al kan afhalen (het sportcentrum zou dan ook open zijn voor de marathonners). Zondag moet ik naar het pacers team van 4u30