Hoofdmenu

dinsdag 4 oktober 2005


Pacers info is toegekomen
Vandaag is de email met de informatie over de Runner's World pacers toegekomen. Pacers zijn mensen die een zelfde tempo aanhouden, om zo de andere deelnemers een vooropgestelde tijd te laten behalen.
Deze lopers zijn herkenbaar aan een ballon met een bepaalde kleur. Ik ga proberen de groene te volgen en indien dat niet lukt, de oranje. rara - welke tijd heb ik mijn hoofd ...
Maar het hoofddoel is en blijft nog steeds --> uitlopen.
Morgen staat er nog een klein loslooprondje van zo'n 5 km op het programma.
Vanaf donderdag begint het aanvullen van de voorraad koolhydraten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Bij mijn eerste marathon had ik een gelijkaardige voorgeschiedenis en toen liep ik 4u09'.
rarara, ik gok dat je zondag net onder de 4u duikt.
Veel sukses alvast !

Anoniem zei

Ik had me ook ingeschreven maar nikske info gekregen :-( kan je me 't evt. eens doormailen? ruthjeloopt@hotmail.com
mercikes!