Hoofdmenu

donderdag 23 februari 2006


AC Lebbeke

Zo heet de atletiek club waar ik mij vandaag bij aangesloten heb. Toen ik er aankwam zag ik al direct een paar bekende gezichten van heeeel vroeger, toen ik nog in Lebbeke woonde, uitging, ... In de kantine (buiten was het een beetje te fris) hebben we wat bijgepraat. Blijk nog maar eens dat het lopen, joggen, ... enorm in de lift zit. Iedereen die daar meedoet aan de start-to-run sessies, doet het om gezonder (proberen) te leven. De 5 km & 10 km S-2-R start er op 21 maart as. De club organiseert ook 15 km vervolmakings loop sessies.
Zondag as is er de Nationale Veldloop voor dames en heren aan het gemeentelijk sportcentrum te Lebbeke. Aangezien het petanqueseizoen reeds voorbij is, ga ik eens een kijken.
Tot zaterdag in Lier of tot blogs !!!

Geen opmerkingen: