Hoofdmenu

zaterdag 25 februari 2006



Yep ... in Lier was het ook koud & woei er een harde wind

Dat was wat iedereen zei na de aankomst. In het zonnetje met de wind 'vanachter' was het zalig warm. De mutskes werden iets hoger geschoven en handschoenen werden uitgetrokken. Gelukkig stond op het lange rechte stuk de wind in het voordeel. Bij het wegdraaien van de vaart naar het centrum toe, stond daar de ongenadige wind-op-kop ons op te wachten. Op die laatste 2 km was het ... verstand op nul ... afzien en toch proberen wat tempo te houden. Waarna ik in 49:03 finishte (GS= 12,5 km/u). Weer 22 sec. beter met deze harde wind op het laatste. Dat laat ons het beste verhopen op de toekomst.
Ruth & Edith waren er ook. Al heb ik alleen de eerste gezien. Ondanks haar niet zo goed voelen heeft zij toch weer een goeie tijd neergezet. Edith was ongeveer 1 minuutje na Ruth.
Mijn reisgezel JVT ging voor de halve marathon. Hij werd vierde in 1u17.
Nu gaan we onze beentjes onder tafel steken om lekker te eten en te drinken.
Smakelijk, santé en tot morgen

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Toch ook weer een prima tijd voor jou Michael, en die vriend van jou, amai, wa ne krak!

Anoniem zei

Proficiat met deze knappe prestatie, jij wordt alsmaar beter ...
Waar gaat dat eindigen ?

Anoniem zei

Goeie loop! Wij zijn vandaag gaan uitwaaien in St Truiden met 9 kinderen, en 6 volwassenen, en het was om allerlei redenen op onze tanden bijten, want de wind stond scherp. Maar natuurlijk waren we kei tevreden over de wandeling bij thuiskomst. Loop ze!

Anoniem zei

Mooi resultaat, gezien de omstandigheden zeker. Ik had jullie in mijn gedachten tijdens mijn training (wind op kop) zaterdag.

Anoniem zei

Weer een beetje scherpere tijd... Blijven geven, het zal alleen maar beter gaan!