Hoofdmenu

maandag 20 maart 2006

Reclame weg ?

Hopelijk is nu de hinderlijke reclame pop-up van Ilead weg. Van een paar blog-bezoekers had ik vernomen dat er telkens een nieuw venster geopend werd met 'ongewenste' informatie. Omdat ik een pop-up killer gebruik, had ik dat nog niet gemerkt.
Indien het nog steeds verschijnt, gelieve mij te laten weten. Alvast bedankt.
Vandaag staat er geen loopje op het programma en morgen ook niet, omdat ik mijn laatste bestuursvergadering bij petanqueclub Hof Ter Burst ga bijwonen.
Morgenavond gaat An haar loopschoenen aantrekken voor de start-2-run. Er is dan een infosessie en een 'demotraining'. Ze gaat er het 5 naar 10 km programma volgen.
Tot morgen

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad, de reclame pop-up van Ilead is nu weg, bij mij toch, dus dan zal het wel bij iedereen zijn zeker.

Anoniem zei

Is hier sprake van het 'loopvirus', een zeer besmettelijke ziekte die hele huishoudens teistert! Heb geen last van pop-ups waarschijnlijk omdat ik net zoals jij een 'blokkerder' heb aanstaan. Zaterdag weeral een mooie duurloop gehad, een goed strak tempo!

Anoniem zei

Dirk, het loopvirus heeft mij al meermaals aangevallen maar ik slaag er telkens weer in het af te schudden (wat moeilijk te vatten zal zijn voor de 'echte' onder jullie). Mijn palmares tot dusver: Antwerpen (10 Miles) en Brussel (20 km.) 2004. Omdat het in mijn eentje niet meer lukt (altijd maar uitstellen), doe ik het via Start2run. Er zouden al meer dan 50 inschrijvingen zijn, dus gezelschap genoeg.
En hier op de PC van de vrouw des huizes kwamen die pop-up dingetjes ook te voorschijn maar nu niet meer, operatie gelukt dus.