Hoofdmenu

zaterdag 25 maart 2006

Wie deed daar het licht uit ??

Vandaag was het mijn beurt om in het Buggenhout bos de man met de hamer tegen te komen. Hij had zich goed verscholen achter een dikke beuk en plots stond hij daar in het midden van het bosweggetje. Er was geen ontsnappen meer aan ... zijn broer pakte ook nog mijn goei benen mee, ... en daar stond ik dan na amper 5,5 km van de geplande 12,6. Toch verder gelopen aan een iets rustiger tempo. 12,6 km in 1:07:28 (gs 11,2 km/u - gem. hs 151) De eerste 5,5 km aan 12,4 km/u.
Als reden kan ik alleen de redelijk late 'na de wedstrijd' vergadering bedenken waar ik een paar ('iets' meer dan het wettelijk toegelaten maximum) geestrijke drankjes genuttigd hebt.
Morgen ga ik dus niet naar Londerzeel, ook al omdat wij 's middags naar een eetfestijn mogen gaan ...
Tot morgen

1 opmerking:

Anoniem zei

Hm, een kater die pas na de middag begint ??
:-)