Hoofdmenu

woensdag 29 maart 2006

Zelfde rondje als maandag, ...

maar dan 'een ietsje' sneller 8km in 37:52 (gs. 12,7 km/u).
Het coderen, renderen, branden, ... met Abobe Premiere van deel 1 (55 min) van de DVD van onze reis naar Noorwegen in 1996, heeft gisterenavond 4 uur geduurd. Het bevat een hoofdmenu, met 3 submenu's (met de verschillende scenes), foto's, film, muziek, speciale overgangen tussen de scenes. Het resultaat ga ik morgen bekijken op onze home-DVD-speler. Deze eerste versie heb ik op een DVD+RW gebrand, want indien er iets zou fout gelopen zijn, dan kan ik er een nieuwe versie op zetten.
De PC waarop ik dit gedaan heb is een Medion, met 1024MB geheugen, genoeg vrije plaats op de harde schijven. De processor is een soort van Dual Core --> maakt gebruikt van de HyperTrading functionaliteit.
Toch gebruikte hij constant zo'n 85 a 90 percent van 'beide' cpu's en 900MB aan geheugen.
Info:
Adobe Premiere Elements 2.0 en Adobe Photoshop Elements 4.0 (nederlandstalige versie) heb ik gekocht in 1 pakket voor 129 euro bij Fnac. Als men ze elk appart koopt kosten ze elk min. 80 euro 't stuk.
Tot loops

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo,
Sinds kort ben ik ook in het bezit
van A.Pr. versie 2.0.
Mijn vraag, waar vind ik een handleiding in het NED.?
Bedankt en vr.gr.