Hoofdmenu

zaterdag 15 april 2006

Groene vingers

Die zijn door het langzaam stijgen van de temperatuur bij elke tuinliefhebber weer uit de kast gehaald. Die van mij hebben gisteren voor het eerst dit jaar onkruid uitgetrokken. Bij de echte 'fanaten' zal de tuin er nu reeds mooi en onkruidvrij bij liggen. Bij ons zal het iets langer duren, maar wij komen er ook wel.
De twee nieuwe grasmaaiers doen hun werk voortreffelijk. In een sneltempo wordt het gras afgeknabbeld. De twee konijntjes hebben voor het eerst in hun groot hok mogen rondcrossen. De kinderen hebben ze wel een paar keer uit elkaar moeten halen, want het is ene vrouwtje en het andere een (voorlopig toch nog) 'gezond' mannetje. Voor nakomertjes hebben we echter geen plaats.
De lange duurloop is vandaag afgewerkt in een iets sneller tempo dan mijn marathon tempo, in een zalig loopweertje.
21,5 km in 1:53:12 (gs. 11,7 km/u - hs. 152)
Een vrouwtje kwam naast mij fietsen en zei me dat ik tussen de 12 en 13 km/u liep. Ik denk dat zij best de snelheidsmeter op haar fiets eens laat nakijken ;-)) Zooo snel liep ik nu ook weer niet.
Gisteren en vandaag ook rondgereden op zoek naar het paasgeschenk voor An. Wat het geworden is, kan je bekijken op haar blog.

Zaaaalig passen en bedankt voooor die bloemen.

Loop ze

Geen opmerkingen: