Hoofdmenu

zondag 7 mei 2006

Dwars door Brugge (1:12:04 - gs. 12,5 - 4:48/km)

Dat is lopen in een prachtige omgeving. De kasseitjes zijn een beproeving voor de knietjes, maar het decor en de ambiance maken veel goed.
Thuis omstreeks 12u50 vertrokken en rond 14u aangekomen in Brugge die skoone. Omgekleed en getwijfeld of ik nu in korte mouwen of met mouwloos t-shirt zou lopen. Toch voor de korte mouwen gekozen, omdat het bewolkt en 14gr was. Daarna naar de start voor een beetje opwarming waar ik Koen tegenkwam, met wie ik het laatste halfuurtje voor de start doorgebabbeld heb. Juist voor de start kwam het zonnetje voorzichtig door de wolken piepen.
Na het startschot was het wriemelen om door de massa te geraken. Koen had zijn superbenen aangetrokken en ik heb hem wijselijk laten lopen. Dat ging iets te snel voor mij. Een redelijk gemiddeld tempo gelopen en ben best tevreden. In stilte hoopte ik om onder de grens van 1:15:00 te duiken wat mij gelukt is. Hier ga ik een goei pint op drinken.
Sante en tot morgen

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Toch nog 3 minuten onder je verwachte tijd ... proficiat ... sterk gelopen dus ook vandaag!

Anoniem zei

Desondanks het vré warme weer (voor mij toch) heeft iedereen er goede tijden gelopen ! Proficiat !

Anoniem zei

prachtige tijd , goed gelopen , doe zo voort

Anoniem zei

Knap als je zo onder de verwachte tijd blijft!

Anoniem zei

sterk gelopen Michael, en nog ruim onder je verwachte eindtijd! Proficiat!

Anoniem zei

Mooie prestatie, Michael !
Doel bereikt en genieten van een lekkere pint ...
Meer moet dat niet zijn !

Anoniem zei

Flinke prestatie Michael, als je onder je verwachtte tijd kan blijven blijft de motivatie om volgende keer terug alles te geven.
En nu maar genieten.