Hoofdmenu

maandag 5 juni 2006

Lekker loopweertje

Gisteren en vandaag was het een lekker loopweertje. Afgezien van de strakke, frisse wind misschien. Gisteren stonden er 12,8 km op het menu (1:08:24 - 11,2 km/u - 5:20 /km) en als dessert vandaag 20,5 km duurloop (1:54:37 - 10,7 km/u - 5:35 /km).
Aan het einde van mijn loopje, kwam ik Jan VT tegen. Die vroeg me of ik nog een toerke met hem wou meelopen. Daarvoor heb ik vriendelijk bedankt, omdat ik geen zin en 'brandstof' meer had voor nog eens 15 a 20 km.
Toen ik deze namiddag uit de wind en in het zonnetje liep, vond ik het zelfs redelijk warm. Dat deed mij spontaan denken aan de bloggers die in Gent aan het lopen waren. Iedereen zal het zeker warm gehad hebben in die smalle Gentse straatjes.
Vandaag heeft An haar laatste duurloop gedaan voor de 10 km van nu donderdag as. Ze zal lopen als een trein. We zullen met z'n allen duimen.
Tot morgen

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het duimpie staat hier reeds omhoog!

Anoniem zei

Gent is niet echt de ideale plaats voor een PR. Druk aan de start, meteen bijna stil (flessenhals), veel bochtenwerk, een pak kasseien, dus lopen op de stoep en oppassen dat je niet één van de vele paaltjes raakt. Daarna vanaf 3,5 km enkele kuitenbijters van hellingen. Ik vond dat de Classic in Tessenderlo een veel makkelijker 10K-parcours heeft. Misschien doe ik daar in juli een nieuwe PR-poging, wie weet?