Hoofdmenu

zaterdag 30 september 2006

L.O.M.P.

Dat is de enige omschrijving voor het voorval van donderdagavond. Getackled door de aluminium poot van ons salontafel met als gevolg dat mijne kleinste teen op 1 plaats een mooie blauwe kleur vertoond. Tja, pantoffels verhelpen zo iets. Ik ben echter niet gewend om dat te aan mijn voeten te hebben. De meesten lopen hier thuis op kousen of op blote voeten.
Door dat voorval heb ik deze week dan ook niet meer gelopen. Morgenvroeg ga ik eens proberen op de loopband en als ik geen pijn meer voel ga ik deelnemen aan de wedstrijd in Heizijde. Anders wordt het een looploos weekje.
Aan de ploegen van petanqueclub Hof Ter Burst wens ik een goed, zorgenloos seizoen (vooral de Kazzen, nonkel Bart, Gerry, Piet & Tom). Voor hen begint het allemaal morgen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: