Hoofdmenu

donderdag 7 september 2006

Loopband

Wegens tijdsgebrek had ik beslist om binnen te lopen. Daardoor heb ik zojuist mijn eerste loopbandsessie achter de rug en vind het een ideaal 'masjien' om aan een bepaalde snelheid te lopen over een bepaalde afstand/tijd.
Loopje van 5 km:
1 km tegen 10 km/u
1 km tegen 11 km/u
1 km tegen 12 km/u
1 km tegen 13 km/u
1 km tegen 14 km/u
Vanaf morgenavond volg ik aan de avondschool de cursus 'Gastronomisch koken voor beginners'. Dit gaat door, elke vrijdagavond van het komende schooljaar.
Om deze reden zijn er dan ook een aantal wedstrijden over langere afstand welke doorgaan op een zaterdag geschrapt van mijn kalender.
Zaterdagavond is er de halve finale van het Opstals petanquetornooi met oa het team van mijn schoonbroer Kazzen, nonkel Wim en nonkel Bart. Hopelijk winnen ze, zodat zij ook dit jaar de finale spelen.
Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Amaai! Hoedje af! Moet je je dan ook een messenkoffer aanschaffen (zoals in Leuven VTI) ? In Leuven zit de cursus vol. Ik kan enkel nog Bar en Cocktails :-)