Hoofdmenu

donderdag 26 oktober 2006

Cullinaire bezigheden

Vandaag was ik van plan om 10 km op de loopband te lopen, maar daar is niks van in huis gekomen. Waarom, awel ... het oudercomite van de Vrije Basisschool van Opstal organiseert morgenavond een halloweentocht in de veldwegels rond ons dorp. Aangezien An verantwoordelijk is voor het uithollen van de pompoenen en er met dat vruchtvlees iets nuttig gedaan moest worden heb ik een keteltje pompoensoep klaargemaakt. Het overige vruchtvlees zit in de diepvries. Het recept zelf zat nog redelijk vers in mijn geheugen, omdat we vrijdag ll diezelfde soep gemaakt hebben in onze cusrus, gastronomisch koken.
Ook heeft ze op mijn vraag bladerdeeg gekocht, omdat ik mijn collega's analysten en testers morgen een appelflap als ontbijt wil aanbieden. Deze zijn juist uit de oven en Lotte wil er reeds haar tanden in zetten. Ze zal nog effe moeten wachten. Ze kan er ook nog eentje mee doen naar 't school (ik denk om er mee gaan te stoefen ;-)))
Omdat ik gisteren opnieuw last had van mijn blessure, maar nu aan het gewrichtje zelf, kwam deze loopvrije dag wel goed uit. Hopelijk is het tegen volgend weekend genezen, zodat ik eindelijk terug een beetje kilometers kan lopen zonder hinder.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Vandaag ben ik al een ontbijt misgelopen, dus moest ik te laat zijn voor een flapje, mag je me nog altijd tracteren op een kopje soep. Er staan nu toch overal microgolfovens. Njammie :-)
(O ja, ik ben natuurlijk geen tester meer....)