Hoofdmenu

zondag 29 oktober 2006

Restart

Vandaag 8 km gelopen zonder problemen tijdens of achteraf. Hopelijk is het probleempje met mijn klein teentje helemaal van de baan. Vanaf nu kan ik beginnen te trainen voor de 10 km loop van Gaston Roelants te Laken in december. Maar, misschien pik ik ondertussen ook een natuurloopje mee in Lier.
Zo nu en dan zijn er nog problemen met het uploaden van gegevens bij blogger.com. Hopelijk zijn deze van korte duur. Om zo weinig mogelijk data te verliezen heb ik ALLE postings naar een document op maar pc gekopieerd.
Deze week wordt een korte werkweek, 2 dagen werken en 5 dagen thuis. Hopelijk blijft het zacht loopweer. Vandaag was het op ons terras zo'n 20 gr. Dat mag nog wel even blijven zo, vooral om de mazoutfaktuur een beetje te verlichten. Want de kostprijs voor 1.500 l is wel een serieuse knauw uit het huishoudbudget.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Jammergenoeg nachtvorst vanaf donderdag... Vertel me nu niet dat jullie nog niet gestookt hebben sinds oktbober begon ???!!?