Hoofdmenu

vrijdag 24 november 2006

Een dagje verlof

Dat kan eens deugd doen. 'Uitslapen' tot 6u40, rustig opstaan, boterhammetje eten, klaarmaken en de deur uit voor een duurloop van 21,5 km. Het was heel lang geleden dat ik nog zo ver gelopen had. Onderweg ben ik dat klein manneke met zijn grote hamer tegengekomen. Gelukkig ik kon hem nog net ontwijken. De laatste kilometers was mijn brandstoftank leeg, maar ik ben toch blijven doorlopen. Deze namiddag recuperatie (kleine karweitjes aan de pc). Ik denk dat ik morgen de stijfheid van mijn benen nog erger ga voelen dan vandaag. Ze zullen die lange duurlopen toch weer gewoon moeten worden.
Straks naar de 'Gastronomisch koken voor beginners' les en deze nacht de dochter gaan afhalen aan de fuif (ze wordt maar 1 keer 15 ). Morgen wordt die gebeurtenis op gepaste manier gevierd met de familie en dan mag ik hen het resultaat van mijn (tot hiertoe beperkte) kookkunsten laten proeven.

Gelopen: 21,55 km - 2:05:17 - gs. 10,2 km/u (5:52 /km)

Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

johan zei

6u40 noem jij uitslapen???? :-s

Bruno zei

Uitslapen, lopen, de hamer ontwijken en dan lekker gaan eten. Wat kan het leven toch mooi zijn.
Alhoewel, uitslapen klinkt toch ietwat anders bij mij