Hoofdmenu

zondag 28 januari 2007

Tempoloop
Vandaag stond er een (trage) duurloop gepland. Garmintje heeft mij al de tijd gezelschap gehouden en het tempo aangegeven. In de lichte motregen en in het open veld, soms vechtend tegen de harde wind, aan 5:45 /km. Dit heb ik redelijk makkelijk kunnen aanhouden, zonder al te veel naar de display te kijken en met een gem. hs van 143. Al moet ik toegeven dat ik op het einde door mijn beste krachten heen zat. Er is dus nog veel werk aan de winkel. Daarom staat er morgen staat er een (loop) rustdag op het programma ;-)).
Voor het overige was het een rustig weekend op den Opstal. Gisteren was het een ideaal weertje voor een ochtendloopje, om een paar tuinklusjes op te knappen en de auto te wassen (al heeft dat niet veel uitgehaald, want een half uurtje later was er weer een regenbui).

Gelopen:
Zaterdag --> 10 km - 0:55:00 - gs. 10.9 km/u (5:30 /km)
Zondag --> 20,20 km - 1:55:55 - gs. 10,5 km/u (5:44 /km)

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

mocht het je interesseren : aan de kust bleef het hele weekend droog !