Hoofdmenu

zondag 4 februari 2007

Oei ... mijn schoenen worden vuil ...
Die uitspraak kwam gisteren niet van mij, maar van een jonge dame die samen met haar ouders (denk ik) niet op de traditionele verharde bospaadjes een wandeling maakte. Dan was er daar ene loper die zich niks aantrok van de modder, rustig voortploeterde en met een brede grijns het bewuste 3-tal passeerde.

Het was een heerlijke loopdag. Een stralend winterzonnetje, een zacht briesje, ... welke menig loper, fietser, wandelaar, ... naar buiten lokte. Ook de eerste motorrijders verschenen al met hun blinkende machines op de openbare weg. Als je een motorfiets ziet passeren, dan kriebelt het nog steeds als je ooit zelf met 1 gereden hebt (ik reed vroeger met een Honda Transalp). Je blijft gebeten door de microbe (een beestje te vergelijken met dat van het lopen).

De ontbijtpakketten welke deze ochtend afgeleverd werden door de oudervereninging van Basisschool Opstal zaten boordevol lekkere dingen. We kunnen er deze avond nog van genieten, zo veel zat er in.

Normaal gezien zou ik dit voorjaar de Maasmarathon lopen, maar wegens gebrek aan tijd om minimaal 4* per week te lopen (werk, avondschool, ..., eens rustig thuis zitten) ga ik mij beperken tot de kortere wedstrijden (max. halve M.).

Gelopen:
zaterdag --> 15,72 km - 1:23:37 - gs. 11,3 km/u (5:20 /km)

Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is jammer, maar waarschijnlijk wel een heel verstandige beslissing.

Anoniem zei

je kent blijkbaar duidelijk uw prioriteiten... mooi zo