Hoofdmenu

zondag 18 maart 2007

Dit weekend 0,0 km gelopen
Normaal gezien zou ik vandaag deelnemen aan de Nekkerloop te Meise. De start was om 13u30, waardoor ik eigenlijk al om 12u zou moeten vertrekken hebben. Dit kwam niet goed uit in de planning, zodat ik besloten heb om niet te starten. De lopers zullen getrakteerd geweest zijn op een regen- en hagelbui (op den Opstal was het althans prijs).
Door niet te gaan lopen, is mijn PC van het werk geconfigureerd en heb ik een aantal video's gedigitaliseerd. Nog enkele casettes te gaan.
Ben benieuwd naar de resultaten van de bloggers in de Zwinstedenloop.

Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mike, net je blog ontdekt, ziet er knap uit. Ik was wel op de Nekkerloop in Meise. Bij de start was er inderdaad even een regenbui maar de wedstrijd is tamelijk droog gebleven. Was echt wel een mooi parcour.

Anoniem zei

Michael, spijtig dat je er niet bij was op de Zwinstedenloop. Nuja, de volgende dan maar hé... Cheers