Hoofdmenu

zaterdag 19 januari 2008

Bye-bye Gel Kayano 13
Donderdag ll had ik een raar gevoel aan de buitenkant van mijn hiel, net alsof ik een blein aan het krijgen was. Toen ik mijn loopschoen uitdeed bleek dat de binnenstof reeds aan het uitrafelen was. Thuis gekomen merkte ik dezelfde slijtage in mijn andere loopschoen.
Dat kan toch niet na 125 km !!
Vandaag ben ik naar de winkel geweest om mijn beklag te doen en ... ik kreeg mijn geld terug omdat zij ook vonden dat dat niet normaal was. Dat is pas service bij Decathlon.
Dit 'euvel' heb ik ook aan Asics gemeld via email. Ik ben nieuwsgierig of ik hierop reactie zal krijgen.
Het is pas de eerste keer dat ik problemen heb met mijn Asics. Voor nr 13 heb ik 2 paar nr 11 gehad en 1 paar nr 12. Met elk van hen heb ik telkens ongeveer 1.300 km 'blessurevrij' gelopen.
Omdat ik moeilijk zonder loopschoenen kan mijn hobby uitoefenen, heb ik mij dan ook nieuwe loopschoenen gekocht ... Adidas (AdiStar Control 5). Hopelijk gaan ze ook zo'n 1.300 km mee.
Ze zitten als gegoten en het hielgedeelte voelt niet zo stijf aan.
Morgen ga ik een rondje doen op mijn oude-oude paar.


Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: