Hoofdmenu

donderdag 6 maart 2008

Rustige training
Gisteren was ik niet echt 100% dus heb ik een training overgeslagen( dat heeft niks met drank GC te maken;-).
Vandaag stond in het teken van een rustige aanloop naar het BK veldlopen van zondag as. Ook voor de niet deelnemers. 4 km tempo 4'50/km (12.4 km/u - hs. 145)
Voor mij zit mijn eerste veldloopseizoen er al bijna 2 weken op. Ik ben tevreden met het resultaat, aangezien ik in het begin in een serieuse dip zat en dat het de laatste crossen steeds beter begon te vlotten. Niet dat ik voor de prijzen liep, maar mijn gemiddelde loopsnelheid ging telkens weer iets omhoog.
Dank aan de coach (Koen V.), want het is dankzij hem dat ik er weer sta. Volgend jaar hoop ik opnieuw aan de start te mogen verschijnen.

Succes aan alle atleten van onze club K.AC.Lebbeke die deelnemen aan het BK veldlopen in Oostende.

Tot de volgende keer.

Geen opmerkingen: