Hoofdmenu

zondag 30 november 2008

Wat een coach lijden kan ...


Bovenstaande foto is vorige zondag genomen tijden de cross in Zele.
Gisteren een rustige duurloop gedaan van 12,4 km - 1u10'22" - 10,6 km/u - ghs. 134. Voor het eerst ben ik de nieuwe aanplantingen in het Buggenhoutse bos gaan bewonderen. Er is ook een verharde weg aangelegd. Het nieuwe rondje is 1,5 km lang, maar er is 1 groot minpunt aan. Je moet om de lus te sluiten, zo'n 100m op een heel drukke straat (de Kasteelstraat) lopen. Het voetpad zijn ze er blijkbaar 'vergeten'. Vandaag gelopen: 9,9 km - 56'18" - 10,6 km/u - ghs. 134.
Een kleine wijziging aan de kalender. Ik heb lang getwijfeld of ik nog aan een wedstrijd uit de Running Tour zou deelnemen. 10 Euro om te mogen deelnemen vind ik net iets te duur. Ondanks de 'hoge' inschrijvingsprijs ga ik nog 1 x deelnemen aan de 10 km van Gaston Roelants, om toch een wedstrijd in de benen te hebben in de maand december. Wegens examens van onze dochters zal er in die periode waarschijnlijk iets minder gelopen worden (vooral wedstrijden).

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Geert,ook ik vind die prijzen bij running tour,erg overdreven en het is niet omdat je geen wedstrijd loopt,dat je helemaal niet loopt zekers,je kan zoals ik wedstrijden meedoen aan €4 of minder....dikwijls zeker zo prettig wat de verstandhouding onder de lopers betreft!Ik doe er maar ééntje van die dure stal en dat is de marathon in Antwerpen!
Loop ze nog!!!
grz
Patrick
http://www.bloggen.be/funrunner