Hoofdmenu

zaterdag 7 februari 2009

PK Ninove = heel zwaar
Met de vele verkoudheden en griepjes die overal de ronde doen is het niet moeilijk om besmet te geraken met een of ander virus, maw ik voelde me zaterdag niet 100% maar ging toch proberen om er het beste van te maken.
Door de regen van de afgelopen dagen was de omloop heel drassig. Het gras was zompig nat en zoog je spikes vaster de grond in dan het geval is met modder. Er zat ook een stukje Finse piste bij, een hobbelig grasveld, een bruggetje, ... kortom voor elk wat wils. Het zou zwaar worden.
De start viel nog mee, maar al na een paar honderd meter merkte ik dat het van geen kanten liep. Ik kon niet genoeg van de broodnodige lucht krijgen en moest daarom noodgedwongen het tempo laten zakken. Op aanraden van de trainer/coach K. heb ik de wedstrijd uitgelopen op eigen tempo. Zo eindigde ik als 95e op 116. Jan M. werd in dezelfde wedstrijd knap 25e.
Omdat de verkoudheid nog niet volledig verdwenen is zal ik vandaag en morgen een 'rustdag' inlassen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: