Hoofdmenu

donderdag 11 februari 2010

Geen crossen meer deze winter
Telkens ik mijn loopschoenen of stapschoenen aantrek is er nog steeds dat ambetante gevoel net onder de enkel. Zolang dat er is ga ik niet volluit lopen, dus de crossen van Lebbeke en Opwijk worden ook geschrapt van de kalender. Ook de marathon – Nacht van West-Vlaanderen is geschrapt van mijn wedstrijdkalender. Ik heb geen zin om meer af te zien dan te lopen en te genieten. Ook bij de voorjaarsjoggings laat ik er een aantal links liggen. Daarom staat er voorlopig zelfs nog geen enkele wedstrijd op mijn loopkalender. Hopelijk brengt (relatieve) rust beterschap. 1 keer per week gaan zwemmen is voorlopig het enige wat ik nog van 'beweging' doe. Toen ik een week geleden op doktersbezoek was sprak ze om verdere onderzoeken te laten doen. Morgen ga ik eens contact opnemen met een sportarts.
Voor de liefhebbers van oude motoren, surf eens naar de volgende site: http://www.oldlima.be/welkom.html

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: