Hoofdmenu

woensdag 3 maart 2010

Hondenweer
Zo kan je weersomstandigheden omschrijven waarin de cross van Lebbeke zondag gelopen is. Het water viel met bakken uit de hemel, de wind joeg de striemende regen in het gezicht. Op sommige plaatsen op de omloop kwam het water tot ver boven de enkels en zakten de spikes heel diep weg in de modder. Hoed af voor de atleten die deelnamen aan deze wedstrijd. Voor 1 keer was ik blij dat ik een blessure heb en niet mocht lopen. Wel heb ik de ganse dag mogen helpen aan de aankomst. Van 11u30 tot 17u30 in de regen ... gelukkig was ik er redelijk op voorzien en was ik niet drijfnat. Een impressie van hoe het was kan je op de site van onze club bekijken. Zaterdag daarentegen was het veel mooier weer. Ik heb ik de namiddag onder een stralend zonnetje een fietstochtje gemaakt van 1 uur. Garmientje gaf juist 19,7 km aan.
Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: