Hoofdmenu

woensdag 24 maart 2010

Zooltjes
Gisteren was het eindelijk zo ver. Ik mocht mijn nieuwe inlegzooltjes gaan halen in het ASZ te Aalst ... alleen ik was een dag te laat. Ik had steeds dinsdag 22 maart in gedachte, maar het was maandag 22/03. Gelukkig had de secretaresse ze apart gelegd. Onmiddellijk heb ik de zooltjes eens geprobeerd en ze zitten beter dan mijn vorige die uit harde kevlar vervaardigd zijn. Enkel in het midden van mijn voet is er een verhoging, maar dat hoort zo te zijn voor de steun. Ik heb er nog niet mee gelopen, want ze moeten eerst ingestapt worden. Normaal gezien moet ik me nu ook een paar loopschoenen met neutrale voetafwikkeling aanschaffen, dit omdat de combinatie van zooltjes en anti-pronatie loopschoenen aanleiding geeft tot overcorrectie en er een andere blessure zou kunnen optreden.Van lopen komt er nu niet veel in huis want de snotvalling is een zware hoestverkoudheid geworden.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: