Hoofdmenu

vrijdag 30 april 2010

Loopkalender ... update
Deze week heb ik mij eens bezig gehouden met het uikijken naar loopwedstrijden in de komende maanden. De volgende komen eventueel in aanmerking om aan deel te nemen:

Zondag 6 juni - Krakjogging in Zele (11 km – 15u)
Zondag 20 juni - Jogging rond de Donk (10,5 km – 15u)
Woensdag 21 juli - Dender- & Scheldejogging in Grembergen (8 km – 15u)
Vrijdag 13 augustus - Kappellekesjogging in Grembergen (9 km – 19u)
Zaterdag 4 september - Chicken run in Meldert (10 km - 15u30)
Zondag 12 septempber - Molenloop in Malderen (9 km - 15u45)
Zondag 19 december - 10 km Gaston Roelants in Laken


De Dender- & Scheldejogging en de 10 km van Gaston Roelants hebben voor mij voorrang op alle andere. En dit omdat ze in een hele mooie omgeving gelopen worden. En ook belangrijk ... voor alle bovenstaande loopjes hoef ik niet zo ver te rijden.

Omdat Lotte gisteren te veel huiswerk had en ze niet kon gaan trainen, heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om in en om Buggenhout bos een duurloop te doen aan een tempo waarbij de hartslag onder de 140 slagen/minuut moest blijven. De 12,24 km werden afgelegd in 1u13'33" (gs. juist 10 km/u) en met een gem.hs = 139. Morgen staat er opnieuw een trage duurloop op het programma en zondag is het rustdag ... zal nodig zijn ...

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: