Hoofdmenu

woensdag 15 december 2010

Oldtime motorbeurs in Ranst
Vorige zaterdag zijn we naar een oldtimer motorbeurs geweest in Ranst. Deze ging door in de hangars van de voormalige legerkazerne. Door het mindere weer waren er heel veel bezoekers. Wij (Pierre, Wim en ik) waren thuis op tijd vertrokken en waren er net voor openingstijd. Gelukkig dat we zo vroeg waren want toen we rond 11u vertrokken kon je er op de koppen lopen. Op zo een beurs kan je werkelijk alles vinden. Van het kleinste vijsje, klep, … tem een volledig gerenoveerde oldtimer motorfiets. Er stonden een paar heel oude en mooi gerestaureerde HD's van het leger. Het prijskaartje dat er aan vasthing, was dat van een grote gezinswagen.
Morgen is het precies 1 jaar geleden dat ik de overbelastingsblessure opgelopen heb aan mijn enkel.
Het was het begin van een 3 maanden durend genezingsprocess. In die periode liep ik 5x per week weektotaal +/- 60 km). Daarna ben ik rustig beginnen opbouwen en nu loop ik nog 3x per week (soms 4x) met een weektotaal tussen de 35 en 45km. Tijdens de intervaltraining gisterenavond heb ik er wel eens aan gedacht. Bij een -2° hebben we gisteren 3 x 2.500m afgelegd (200 m 'snel' en 100 m 'traag') met reeksrust 500m joggen. Bewust heb ik niet te snel gelopen (ook een beetje met de vorige blessure in mijn achterhoofd). De versnellingen aan max 4'00" /km. Voor Lotte zijn de examens halfweg. Ze hoopt (en wij ook) op goeie resultaten. Elke dag hebben ze 2 examens, dus in 6 dagen 12 vakken. Daarna kan hun verlof beginnen. Als de weersomstandigheden het morgen toelaten staan er 's avonds lange intervallen (3 x 2.000 m tempo T2 op het programma).

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: