Hoofdmenu

vrijdag 24 december 2010

Sneeuwloop nr ...
Ben de tel kwijtgeraakt. Dinsdag was er door de dooi aan de piste een brij van smeltende sneeuw, dus heb ik een training overgeslagen. Gisteren was het dan 'licht' aan het sneeuwen. Alhoewel 'licht', na een paar rondjes kon je niet meer zien waar er eerst gelopen was. Omdat het heel glad lag rond de piste heb ik mijn spikes aangedaan. Zo had ik toch genoeg grip om iets neller te kunnen lopen. Deze ochtend was er een vers laagje van 5 a 10 cm. Omdat ik een dag verlof had heb ik het sneeuwruimwerk overgenomen van An. De straten liggen er al-bij-al goed berijdbaar bij. Met heeft nog steeds wat strooizout over in onze gemeente.

Aan iedereen een fijne Kerst gewenst.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Cremke zei

Wil mijn lijst met te volgen blogs aanpassen met rss feed. En uw blog ondersteund dat nog niet. Nogthans voorziet blogspot dit wel. Interessant om eens naar te kijken