Hoofdmenu

zondag 2 januari 2011

Feestbenenloop
Zoals elk jaar loop ik op 2 januari een kort toerke. Ook dit jaar. Onder een stralend zonnetje en geen wolkje aan de hemel vertrok ik voor mijn +/- 10 km. Na zo'n 7 km begon de hemel echter dicht te trekken en besloot ik om iets te versnellen. De striemende hagelbui en hevige wind kregen mij te pakken in het nieuw aangeplante bos. Ik moest mijn ogen beschermen tegen de kleine hagelbolletjes. Mijn bril was helemaal aangedampt zodat ik zonder moest lopen. Met de gladde ondergrond was dat niet makkelijk. Zo vlug ik kon liep ik naar het 'oude' stuk bos voor beschutting voor een ommetje en toen de bui bijna over was ben ik huiswaarts gelopen. Bij aankomst deden een goeie warme douche en de laatste tas Portugese soep (restje van het nieuwjaarsavond menu) mij opnieuw opwarmen.
Morgen is het de 2e looprustdag en vanaf dinsdag begint de opbouw naar het PK veldlopen in Deinze op 5 februari.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: