Hoofdmenu

zaterdag 21 mei 2011

Moe
Tijdens de dinsdagtraining voelde ik al dat het niet liep zoals het hoorde. ’s Avonds was ik dan ook heel moe. Normaal gezien zou ik op woensdag mijn eerste pistewedstrijd lopen. Het was een door onze club georganiseerde avondmeeting en ik zou er aan de start komen om de 3.000m te lopen. De start was rond 21u45, maar om 19u besliste ik om niet te starten. Donderdag heb ik ook geen meter gelopen. Ik viel al om 18u in de zetel in slaap. De zeer drukke werkweek zal wel de boosdoener zijn. Voor een groot project ben ik de enige tester en het speuren naar fouten in bestanden (ASCII, hexadecimaal, ...) is vermoeiender dan ik dacht. De nacht van donderdag op vrijdag kreeg ik kramp in mijn linkerkuit en die was er vandaag nog niet volledig  uit. Morgen, zondag ga ik dan ook niet deelnemen aan de 'Loop voor MS' in Lebbeke. Ik ga proberen een kort duurloopje te doen om te kijken hoe de kuit gaat reageren.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: