Hoofdmenu

maandag 28 november 2011

Weer een week voorbij ...
Wat vliegt de tijd snel. Vandaag merkte ik dat mijn vorige post al dateert van vorige week zondag. Op loopgebied vul ik mijn kilometers met duurlopen. Zo probeer ik opnieuw mijn basisconditie te verbeteren. De antibioticakuur tegen mijn longontsteking heeft meer impact gehad dan ik gedacht had. De hartslag begint langzaam te zakken tijdens het lopen. Dat wijst er op dat het in de goede richting evolueert. Ik hoop dat ik binnen een tweetal weken opnieuw langzaam wat snelheidstrainingen kan inlassen.
Zaterdag as gaat in zaal Torenhof te Opstal de jaarlijkse trappistenavond tvv de muziekkapel van Chiro Hemo door. Naar goede gewoonte zullen alle trappistenbieren er verkrijgbaar zijn. Gelukkig voor mij is de zaal net om het hoekje zodat ik niet te ver hoef te stappen ...

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: