Hoofdmenu

zondag 4 december 2011

Trappistenavond
Tvv de muziekkapel van Chiro Hemo Opstal is gisterenavond redelijk rustig verlopen. Er waren weinig mensen van mijn leeftijd en zo was ik al 'vroeg' terug thuis. Ze verkochten er naast de traditionele trappisten die je vrij in de handel kan kopen, ook de Westvleteren Blond. De twee andere soorten van de Sint-Sixtus abdij waren bij reservatie niet beschikbaar.
De looptraining van donderdag hebben we overgeslagen omdat nog aan het regenen was. Een rustige duurloop waarvan je na een uur kletsnat bent is niet zo leuk. Zaterdag profiteerde ik van de opklaringen om de loopschoenen aan te trekken. Het liep echter van geen kanten. Trager dan gewoonlijk heb ik dan een uurken gelopen. Ook de rest van de week houd ik het nog bij duurlopen.
Het staat nu vast dat ik in 2011 aan geen enkele loopwedstrijd nog ga deelnemen. De basisconditie is nog niet op peil en op het vlak van snelheid heb ik nog niets getraind. Als je aan de start van een cross komt moet je 100 % fit zijn of je betaald het cash en is het afzien van start tot finish.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: