Hoofdmenu

zaterdag 10 maart 2012

10 km
Dat was lang geleden (van half december vorig jaar) dat ik nog eens 10 km in 1 keer gelopen heb. Sinds 1 maand ben ik rustig aan bezig met de opbouw van mijn basisconditie. De eerst 8 à 9 km gaat het al redelijk vlot, maar die laatste 1,5 km is niet zo makkelijk. Ook de hartslag is nog niet optimaal. Dit gaat van 134 na 1 km naar 158, de laatste km. Normaal gezien is die bij mij voor een gs. 10,3 km/u, 129. Zolang die zo 'hoog' blijft ga ik nog geen snelheidswerk doen --> 'Eerst een goeie sterke fundering voor ik begin te bouwen'.
Morgen, zondag, is het Opstal carnaval. Omdat wij niet zo '1-x-per-jaar-moet-je-gek-doen' minded zijn laten wij dit graag aan ons voorbij gaan. Enkel Lotte gaat naar de stoet kijken.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: