Hoofdmenu

maandag 30 juli 2012

Verkoudheid vs hoesten
Vrijdagavond ben ik toch nog naar de dokter geweest omdat de hoest maar bleef aanslepen en niet beter werd. Volgens haar is dit nog steeds het gevolg van de longontsteking van vorig jaar. Mijn longen zijn nog steeds overgevoelig en bij een verkoudheid krijg ik dan onmiddellijk weer last. Als gevolg daarvan ben ik opnieuw aan de ‘Pulmicort’-puffer. Om mijn ademhalingswegen niet verder te belasten ben ik zowel zaterdag als zondag +/- een uurken rustig gaan fietsen. Zo reed ik 21.6 en 19.3 km bij elkaar op een gewone fiets. Eigenlijk is dat wel plezant want op een redelijk korte tijd kom je toch veel verder dan bij het lopen. Omdat ik niet snel fiets kan ik rustig rondkijken. Vandaag op het werk begon ik weer te hoesten, het zal hem dus ook aan de airco hier liggen. Ik ben hier niet de enige die loopt te snotteren.

Reisverslagje van onze trip naar Andorra is klaar.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: