Hoofdmenu

dinsdag 21 augustus 2012

Wat een weekend
Op de ‘hete’ zaterdag waren we ’s avonds uitgenodigd bij vrienden voor een BBQ. Het was er heel gezellig op hun terras, want bij een goei pint was het plots 1u30. Zondag was het aan onze beurt om een BBQ te doen, dit voor 19 gasten. Ondanks het feit dat het minder heet was, is er toch veel water en frisdrank gedronken. Al moet ik zeggen dat de wijn ook goed in de smaak viel. Tijdens de voorbereiding ervan struikelde ik op zaterdag op de trap in onze kelder. In mijn handen had ik een paar flessen drank die ik gelukkig nog net kon vasthouden. Geen erg, enkel de middelste teen van mijn linker voet deed pijn. Die begon al snel serieus te zwellen en blauw te zien. Ik heb hem voor alle zekerheid ‘gespalkt’ met zijn buur-teen. De oorzaak van mijn ‘sjoempelen’ lag bij mijn versleten pantoffels die ik dan ook in volle collère in de vuilbak kieperde. Vandaag heb ik nog steeds wat last zodat ik niet ga lopen. Wel ga ik proberen een uurke te fietsen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: