Hoofdmenu

zondag 16 september 2012

Drie Provinciƫn Natuurloop
Een 'wedstrijd' in een mooie omgeving. Maar kwa prestatie eentje om snel te vergeten. Donderdag liep het nochthans vlot op training. 6 km (babbel) duurloop in < 28'. Toen was het (maar) 18°. Vandaag was het +25°, te warm voor mij om in te lopen. De eerste 4 km ging liep het nog rond de 4'30" /km, maar daarna was het afzien en zakte mijn tempo iedere kilometer. Na 10,4 km bleef mijn chrono staan op 50'22". Na de wedstrijd nog iets gedronken en met de fiets naar huis (goed voor in totaal 15 km fietsen). Volgende week zondag staat met stip in mijn agenda. Dan wordt de Bosmarathon van Buggenhout gelopen. Dit jaar doe ik mee met de aflossingsmarathon. Vorig jaar was het even anders ... maar daarover dinsdag meer.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: